Job 85 van 150


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

We zijn op zoek naar een customer service medewerker die verantwoordelijk is voor de effectieve uitvoering en verwerking van de inkooporders, het opvolgen van levertermijnen en het opvolgen van klachten en retours naar leveranciers.

Jouw taken:

- Je verwerkt de bestelvoorstellen en gaat deze omzetten naar inkooporders en uitsturen naar de leveranciers, dit zowel voor stock als non-stock items.

- Je verwerkt nadien de verkregen orderbevestigingen en levertermijnen en verzorgt ook de factuurcontrole als er zich verschillen zouden voordoen.

- Je werkt ook nauw samen met leveranciers en logistiek om de optimale toevoerketen te bekomen.

- Je communiceert de aanleverplanning aan Inbound Logistiek en stuurt bij waar nodig.

- Je verwerkt de aanvragen van de klanten voor rechstreeks levering naar klant of op de werf en werkt hiervoor nauw samen met Sales en Finance.

- Dienst na verkoop: opvolging van levertermijnen en communicatie met klanten en levranciers.

- Verwerking van logistieke klachten

- Je volgt ook de verschillen op tussen de bestelde goederen en de werkelijk geleverde goederen en neemt

initiatief voor terugzending naar de leveranciers.

Bedrijfsprofiel:

Logistiek bedrijf met hoofdzetel in Waregem. Marktleider die industriële, tertiaire en residentiële markten bewerkt.

Jouw profiel

- Je werkt nauwkeurig en accuraat

- Talenkennis: Frans,Engels en Nederlands

- Goede kennis office pakketten

- Bij voorkeur een eerste administratieve ervaring of opleiding

Een leuke job met een marktconform loon. Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf mogelijk.

  • Klanten: Bedrijven
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...

Aanbod

Een leuke job met een marktconform loon.

Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf mogelijk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht