Jouw taken:
- Je verwerkt de bestelvoorstellen en gaat deze omzetten naar inkooporders en uitsturen naar de leveranciers, dit zowel voor stock als non-stock items.
- Je verwerkt nadien de verkregen orderbevestigingen en levertermijnen en verzorgt ook de factuurcontrole als er zich verschillen zouden voordoen.
- Je werkt ook nauw samen met leveranciers en logistiek om de optimale toevoerketen te bekomen.
- Je communiceert de aanleverplanning aan Inbound Logistiek en stuurt bij waar nodig.
- Je verwerkt de aanvragen van de klanten voor rechstreeks levering naar klant of op de werf en werkt hiervoor nauw samen met Sales en Finance.
- Dienst na verkoop: opvolging van levertermijnen en communicatie met klanten en levranciers.
- Verwerking van logistieke klachten
- Je volgt ook de verschillen op tussen de bestelde goederen en de werkelijk geleverde goederen en neemt
initiatief voor terugzending naar de leveranciers.
Bedrijfsprofiel:
Logistiek bedrijf met hoofdzetel in Waregem. Marktleider die industriële, tertiaire en residentiële markten bewerkt.
- Talenkennis: Frans,Engels en Nederlands
- Goede kennis office pakketten
- Bij voorkeur een eerste administratieve ervaring of opleiding
Een leuke job met een marktconform loon. Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf mogelijk.
Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf mogelijk.